Kaubad tarnitakse kliendi tellimuse vormistamisel märgitud aadressile.
Tarneviisid ja -ajad:
– Tarnemeetodid ja eeldatav tarneaeg kuvatakse kassas enne tellimuse kinnitamist.
– Tavaline tarneaeg on 3–7 tööpäeva alates tellimuse kinnitamisest, kui pole märgitud teisiti.
– Erandlikest tarneaegadest teavitatakse klienti eraldi.
Tarnekulud:
– Tarnekulud näidatakse selgelt kassas enne maksmist.
– Kui tarne on tasuta, teavitatakse sellest eraldi.
Tarnimise piirangud:
– Tarnime kaupu Eestisse ja teistesse riikidesse kokkuleppel.
– Kui tellimust ei saa täita, tagastatakse tasutud summa kliendile täielikult.
Omandiõigus ja vastutus kauba eest lähevad kliendile üle kauba üleandmisel vedajale või otse kliendile.
Taganemisõigus
Teil on tarbijana õigus lepingust taganeda ilma põhjust esitamata 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Taganemisõiguse kasutamine:
Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel päevast, mil teie või teie nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on kauba kätte saanud.
Taganemisõiguse kasutamiseks peate teavitama meid oma otsusest lepingust taganeda selgelt e-posti või kirjaga allolevatel kontaktidel. Võite kasutada ka taganemisavalduse vormi, kuid selle kasutamine ei ole kohustuslik.
Taganemisavalduse ja tagastuse kontakt:
Lifenet Oy (kaubamärgina BEMER Nordic)
Itsehallintokuja 6, 02600 Espoo, Soome
E-post: customerservice@bemernordic.com
Telefon: +358 20 743 9070
Taganemise tagajärjed:
Kui tühistate selle lepingu, tagastame kõik teie poolt tasutud summad, sealhulgas tarnekulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis on tekkinud muu kui meie pakutava odavaima tarneviisi valimisel).
Tagasimakse tehakse samale makseviisile, mida kasutasite tellimuse vormistamisel, kui pole kokku lepitud teisiti.
Tagasimakse tehakse viivitamata ja hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse kättesaamist. Võime raha tagastamisega oodata seni, kuni oleme kauba tagasi saanud või olete esitanud tõendi kauba tagastamise kohta.
Tagastatav kaup tuleb saata aadressile:
Lifenet Oy (kaubamärgina BEMER Nordic)
Itsehallintokuja 6, 02600 Espoo, Soome
Kui pole kokku lepitud teisiti, kannab tagastuskulu klient.
EE: Garantii ja kaebused
Kõikidele BEMER toodetele kehtib vähemalt EL-i õigusaktidega ettenähtud kahe (2) aastane pretensioonide esitamise aeg eratarbijatele. Lifenet Oy (kaubamärgina BEMER Nordic) võib pakkuda ka tootjapoolset garantiid, mille tingimused ja kestus on välja toodud toote juures.
Kaebused:
Kui tootel esineb puudusi või tarne ei vasta tellimusele, võtke esimesel võimalusel ühendust meie klienditeenindusega.
Kontakt garantiide ja kaebuste jaoks:
Lifenet Oy (kaubamärgina BEMER Nordic)
Itsehallintokuja 6, 02600 Espoo, Soome
E-post: customerservice@bemernordic.com
Telefon: +358 20 743 9070
Juhised:
– Märkige kaebuses selgelt probleem, tellimuse number, kontaktandmed ja võimalusel lisage foto puudusest.
– Kaebus tuleb esitada mõistliku aja jooksul pärast vea avastamist.
– Tarbijal on õigus nõuda esmalt toote parandamist või asendamist. Kui see ei ole võimalik, on õigus hinnalangusele või lepingu lõpetamisele.
– Kauba tagastamine või vahetamine toimub Lifenet Oy juhiste järgi.
Lisainfo tarbijaõiguste kohta: www.consumer.ee
Vaidlusi saab lahendada tarbijavaidluste komisjonis või Soome/EL tarbijakaitse asutustes.
Üldtingimused – Lifenet Oy (kaubamärgina BEMER Nordic, Eesti e-pood)
1. Üldist
Neid tingimusi kohaldatakse kõigile tellimustele, mis tehakse veebipoes https://bemer.ee/shop/. Leping sõlmitakse kliendi (tarbija) ja Lifenet Oy (KMKR FI10545370, Itsehallintokuja 6, 02600 Espoo, Soome; kaubamärgina BEMER Nordic) vahel.
2. Tellimine ja lepingu jõustumine
Tellimus vormistatakse veebipoes, kinnitades tingimused ja tasudes tellimuse eest. Leping jõustub, kui müüja kinnitab tellimuse e-posti teel või on kauba saatnud.
3. Hinnad ja maksmine
Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu ning on eurodes. Saadaolevad makseviisid on nähtavad kassas. Tasumine toimub tellimuse esitamisel.
4. Tarne
Kaubad tarnitakse kliendi poolt esitatud aadressile. Tarnetingimused ja -ajad on esitatud veebilehel ja tellimuse kinnituses. Kui tellimust ei saa täita, tagastatakse makstud summa kliendile.
5. Taganemisõigus ja tagastused
Kliendil on õigus tellimusest taganeda 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Täpsem info on lisas “Taganemisõigus”. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Kui pole teisiti märgitud, kannab tagastuskulu klient.
6. Garantii ja kaebused
Kõikidele toodetele kehtib tootjapoolne garantii. Kaebused tuleb esitada viivitamatult kirjalikult. Täpsem info garantii ja kaebuste kohta on veebilehel ja lisas “Garantii ja kaebused”.
7. Privaatsus
Isikuandmete töötlemine toimub kehtivate andmekaitse seaduste ja Lifenet Oy privaatsuspoliitika alusel. Tutvu privaatsuspoliitikaga veebilehel.
8. Vastutuse piirang
Müüja vastutus piirdub alati toote ostuhinnaga, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel. Müüja ei vastuta kaudsete kahjude eest, kui seadus ei näe teisiti ette.
9. Tingimuste muutmine
Lifenet Oy võib neid tingimusi uuendada. Uued tingimused avaldatakse veebipoes ja kehtivad ainult uutele tellimustele.
10. Vaidluste lahendamine
Vaidlused püütakse lahendada eelkõige läbirääkimiste teel. Tarbijal on õigus pöörduda oma elukohajärgse kohtu või tarbijavaidluste komisjoni poole.
Kontakt:
Lifenet Oy (kaubamärgina BEMER Nordic)
Itsehallintokuja 6, 02600 Espoo, Soome
Telefon: +358 20 743 9070
E-post: customerservice@bemernordic.com
KMKR number: FI10545370
E-pood: https://bemer.ee/shop/
Lisad:
– Taganemisõigus
– Garantii ja kaebused
– Privaatsuspoliitika
Uuendatud: 14.6.2025